Sunday, January 22, 2012

~ bER.T.uN.An.G ~

tamat sudah zaman single..
dh berpunya la tuan punya badan nampaknya..
then dh jd isteri org...hehehe


tahniah shidah..shbt aku di STM...(Seklh mngh tengku mahkota)
ni la kwn sekampung , kwn se"group stdy" time aku ambik STPM dulu..kwn g melantak kt kenduri khwin kg ni...kwn jln2...kwn gosip...kwn teman aku g shopping...n whatever la...

tup2..dh bertunang hri ni...alhmdllh...aku bile ntah...:P ...cntik orgnya..:) she's graduate from USM...n bakal suami pun stdy dri tmpt yg sama..:) so sweet...bulan 5 confirm dtg knduri kau....mkn2...n make up2...


pic aku ngn kwn skmpg...kwn 1 sklh form 6 n kwn mengumpat...opppsss...hahaha...

saidamizazailina, yana, raudah n aku...:)


posing tak jd ..bluerkkk...
berangan je korg ni

ok..lg 1..

Aku ambik berkat

gmbr sblm mjlis bermula..berangan la lg...

lg....mengarut...

ok..done!!

haishhh...

nk lg...

alamak...kabur la korg ni....!!!!!

kitrg plk yg terlebih2 syok brgmbr berbndg shidah..hahaha...gile!!

thniah shidah...^_^ i'm happy for ur happiness...:)


2 comments:

  1. aku pun tumpang gembira tgk ko t'sengih2 cm kerang busuk...ahaha....ntah ape yg disukakannye pn tak tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah...aku suka la sbb dpt brgmbr...kan kau tau aku pantang nmpk kamera...

      Delete