Monday, January 2, 2012

~EXAM ~ MERDEKA~2012

...tggl lg 8 hari je nk hbs pengajian kt UPSI...tk sgka...skjp je dh 3 thn stgh pengajian.... 
mcm2 manusia aku jmpa spnjg kt sini...ulang alik jhr-perak tiap2 tahun, bulan, mggu.....so, lps ni tggu n cari peluang nk kerja plk....nsb baik ade pglmn bekrja..so, tkdela tergugat sgt nk krj ngn org lain...:) hrp2 dptla krj smpingan smntara nk tggu posting yg ntah bile blh dpt...insyaALLAH...mst rezeki ade..ALLAH kn ade...percy n yakin padaNya...:) 
target n azam tahun ni...hmmm....fkir jap....

oh!

nk kumpul novel lg smpi penuh satu bilik!!
nk hias blk jd lawa...hehe...decorate sndri! yes! mak ngn ayah jgn risau...aku uruskan smua...tk kisahla pokai ke tak...asalkan dpt ceriakan rmh dgn usaha aku sndri...hasil titik peluh sndri...


LESEN!!

LESEN KETE BLM AMBIK LG...!!

LUPA...

so, kena ambik jgk sblm bln 5 ni...insyaALLAH...

KHWIN??

Haha..aku mampu gelak je dulu...hmm..mybe aku kena lupakan dulu hal ni...psgn pun tkde nk fkir ape...relax dulu...yg pntg happy...

hrp2 impian aku ni tercapai untuk thn bru ni...^_^ ameeennn...

No comments:

Post a Comment