Thursday, April 19, 2012

full with happiness..alhamdulillah..

today..

aku kerja mcm biasa, mengadap komputer sepanjang hari menyiapkan akaun company yang still tertunggak. kebetulan, bos aku dah cek kerja aku.alhamdulillah, siap dua akaun! sepanjang kerja sambilan ni, baru 4 akaun je aku dapat siapkan full. lagi tiga akaun still in progress. harap-harap dapatlah siap sebelum hujung bulan ni. ameen...

dalam sibuk-sibuk buat kerja, boleh pulak aku teringat zaman cintan cintun dulu-dulu. :) ada manisnya dan ada pahitnya. normal lah kan...itu namanya belum sampai jodoh...tuhan yang lebih MAHA mengetahui..kita hanya mampu berusaha dan berdoa. mak aku cakap, tak payah risau ...jodoh tu tuhan dah tentukan untuk kita. masa je belum sampai.

hmmm...bulan 5 ni aku konvo. wow! how suprises! aku dah konvo?? tak sangka cepat masa berlalu..dah dekat 4 tahun aku study kat UPSI. konvo kali ni buat kat proton city, tanjung malim perak. tempat baru ok! kami peserta konvo yang pertama guna kampus baru untuk konvo...(dapat jugaklah masuk kampus baru)..:P nanti aku tunjuk kampus baru UPSI..:)

turn aku and kawan seangkatan aku 9hb mei 2012 ni. hari terakhir pesta konvokesyen UPSI. tak sabar nak jumpa rakan seperjuangan...yeahh! (dah macam budak kecik pulak aku ni)..hmmm...tapikan...arrgghh...kena kumpul duit ni..nak konvo duit takda...huhu...so, terpaksa lah bulan ni aku kerja lebih masa. haraplah dapat membantu family aku sikit untuk sampai ke Tanjung Malim nanti...doa aku semoga kami selamat sampai dan selamat pulang je..ameenn...(korang-korang doakan lah sekali k) TQ! 

OH! kepada adik-adik sem 2 UPSI yang pernah jadi group akak time kelas pengurusan kokurikulum, http://www.facebook.com/groups/245692058818812/..jangan lupa ye...jumpa di sana...wink! wink! hahaha..
rindu pada semua...

:) chill!



No comments:

Post a Comment