Saturday, April 21, 2012

kahwin sudah

Ahad lepas tanggal 15hb April 2012, sah sudah menjadi isteri..


opppsss..bukan aku yang kahwin la...kawan seangkatan aku yang kahwin..kawan satu kelas, satu sekolah, satu kampung , 1 Malaysia...hahaha..tamat sudah zaman bujang Pn Zailina Bt Ali..tahniah Zai...(meriah majlis kau!) sebab ade kitorang agaknya..aku, saida, shida, miza, aisa dan yana kumpul dekat rumah zai dalam jam 10 pagi sebelum akad nikah. Yang nikahkan kawan aku ni orang kampung aku jugak..pakcik shida..


sebelum nikah, boleh pulak tok kadi nya sakat kitorang yang satu geng ngan Zai..

ini raja seharinya...

aku ngan kawan sekelas masa STPM dulu...:)

antara hantaran pengantin

tok kadi : ade orang tengah belajar tu
kitorg :  (toleh-toleh tengok shida ) hahaha..yela...sebab shida bakal jadi isteri orang jugak selang beberapa bulan lepas ni...gelak habis..
tok kadi : anak Mohd Nor mana? anak Mohd Nor?
aku : erkk?? alahai, tok kadi ni mula la tu...
tok kadi : ha..tu dia..tak lama lagi la tu...
aku : aduiiii...bile masa pulak tok kadi ni...calon pun takde...:P 

sempat posing sebelum majlis akad nikah..alamak..hadiah tu nak 1!

posing lagi...:)


saje la tu tok kadi nak sakat-sakat orang..hahaha...tapi takpe..yang penting aku ngan geng memang meriahkan majlis la..lagi-lagi bile member STM (Sekolah Tengku Mahkota) jumpa dan duduk satu kelompok..memang gamatlah...time duduk kat meja makan, boleh pulak bunga manggar jatuh kat atas kepala aku ngan member aku..kesian kitorang...haha..nasib baik ringan..ape lagi..dahlah orang kampung tengah ramai...semua tengok ape benda yang jatuh atas kepala kitaorg...bikin gamat lagi...



shida dan aisa

Saida ngan Yana

lepas majlis akad nikah..tumpang bergambar dengan hantaran


habis majlis dalam jam 3 macam tu..alhamdulillah..selamat sudah sorang member aku..aku? jangan ditanya..belum masa lagi klu nak tau jawapannya..:) and no komen...







No comments:

Post a Comment