Friday, September 19, 2014

~new liFE~

new life  ---------> i'm married!!
dunia baru aku kini dengan suami...macam kejutan budaya jugak...sebab bangun pagi ade orang sebelah kita...pagi-pagi kena buat sarapan..dulu, selalunya memang mak la yang masak...aku tolong sikit-sikit...sekarang...hambik...bangun la awal, siapkan breakfast untuk suami...

sepanjang majlis perkahwinan kami, aku nak cerita pengalaman aku dengan butik mak andam yang aku ambik...alyza makeup...boleh cari di FB...AKU PUAS HATI SANGAT! puas hati dengan hasil kerja team ni...alhamdulillah...

then, photographer aku mintak junior aku di UPSI yang shoot gambar kahwin ..nice n seronok sebabnya photographer perempuan...senang...takdela malu-malu sangat..nanti aku letak beberapa pic sepanjang majlis...

lagi seronok bile majlis bertandang..WOW!! WOW!! so surprise ok...sebab aku pakai sanggul lintang ok...hahaha..first time tengok barang tu...then, terus pakai...jawapannya...memang sakit...kat rumah ni, akak zyla pro makeup yang makeup kan aku...thanks kak...good job!











alhamdulillah...dah habis majlis lega semuanya settle..doakan kebahagiaan aku dan suami yep...ameen....semoga hubungan ini sentiasa dalam rahmat ALLAH...


No comments:

Post a Comment